Seneste nyt

.

OBS:

jeg kan oplyse at i juni måned kommer Skovbygård igen og fælder med de store maskiner. er man interesseret i at få fældet og ryddet op kontakt da Skovbygård på mail. joachim.skovbygaard@outlook,dk ,nu er changen for at få fældet de store træer af et firma der har forsikringen i orden, hvis uheldet er ude. kontakt Joachim Nielsen for mærnere aftale.Tænk også på din nabo hvis de store træer skygger meget for solen til hans grund.Så fæld træerne,så får du en glad nabo. vh Johanne

.

lisbeth jensen | Svar 23.08.2019 15.13

Hej alle! Der er store huller i vejen og i rabatten ud for Rummelsigen 33. Så pas på Jeres biler og kør forsigtigt hvis i skal forbi. Stark udbedrer mandag.

Birgitte | Svar 02.08.2019 18.25

De kommer igen i næste uge 👍
Dvs fra den 5. 8. 19
De er effektive.
Vi kan varmt anbefale den👍

Bare ring 😀

Fantastik det ville også have ødelagt området
Det har vi prøvet her hvor vi bor det var ingen succes

Til info. Har modtaget svar fra kommunen Marianne Heilskov vedr. dyr på vores fællesarealer. Dette kan der ikke opnåes tilladelse til !

Har iøvrigt svært ved at se hvilken mistro eller hetz der er tale om, bare fordi man ønsker love og regler overholdt og ikke ønsker sommerhusområdet omlagt

Kære Birgit jeg har skriftlig dokumentation for at kommunen kun indkaldte nogle få til høring 18 sep og dermed har set stort på det du måtte have aftalt.